Get your dropdown menu: profilki

30 lip 2013

jeziorko

Hej!
Dzisiejsze popołudnie znów spędziłam z dobrze Wam znaną Kasią i Moniką, nasze spacery są na tyle długie,że wracając do domu koło 21-22 padam na łóżko i nie mam sił na nic. Z każdej wyprawy jestem bogatsza o nowe zdjęcia i odkrywam coraz to nowe zakątki Świdnicy.
Temperatura na zewnątrz była dużo mniejsza niż w poprzednie dni, wiał lekki wiatr, jednak pod wieczór było czuć chłód^^. Mimo to, zdecydowałam się ubrać nową różową sukienkę od firmy, z którą współpracuje. Jak Wam się podoba efekt ? :)
(sukienka-sheinside,baleriny-ccc)
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

69 komentarzy:

  1. Piękna sukienka <3
    Też dzisiaj byłam nad jeziorkiem ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci w tej sukience ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha na ostatnim zdjęciu już drugi raz jak mała słodka dziewczynka hahha ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej widać że fajnie miejsce a takie zanieczyszczone, szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest to częste zjawisko niestety :(

      Usuń
  6. a co z Agata ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku ogar... Jakbyś czytał bloga to byś wiedział. -,-

      Usuń
    2. czemu sie nie spotykacie :)

      Usuń
    3. ktoś się dopiero obudził widzę :d poczytaj aska ;))

      Usuń
    4. BO NIE. :D

      Usuń
  7. Fajna sukienka :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w 3 zdj od tyłu! ; ) Po prostu MEGA!

    Zapraszam:
    darkabanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty niezbyt pasują do tej kiecki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam jakie buty ubrać i wybrałam te :)

      Usuń
    2. Pasują <3 Anonim u góry sie nie zna.:D

      Usuń
    3. Uuuumm, Kasia jesteś sexowna :*

      Usuń
    4. Dziękuje :)
      Tak bardzo mrr ;d haha !

      Usuń
  10. Sukienka jest świetna. *.*
    Ja ostatnio właśnie mało co chodzę na spacery, nie lubię takich gigantycznych upałów. ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tyle sposobów by umrzeć. hahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOOOOOOOOOOOOOOONIKA ROWER :*

      Usuń
    2. rower, no rower ! :D

      Usuń
    3. jak zwykle rozmowy z moniką na poziomie przedszkolaków

      Usuń
  12. No i znowu monika robiła zdjęcia! Płacisz jej czy cos ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukieneczka Piękna :)

    http://ellligame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest śliczna!:)
    ja też mam zawsze bardzo długie spacery z koleżankami

    OdpowiedzUsuń
  15. w ktorym to miejscu ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze zdjecia udane ;) Modeleczka Gumijagoda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia...
    to musza być fajne spacery...

    będę do ciebie zaglądać bo mi sie tu podoba...
    mam nadzieje ze i ty do mnie zajrzysz :) ?

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie,sukienka prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna sukienka! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne miejsce :D Sukienka jest śliczna, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju jaka śliczna sukienka *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jak najbardziej mi sie podoba!: ) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nienawidzę sheinside. Nierzetelna firma! Zdjęcia są bardzo ciekawe :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka jest wspaniała, momentami fajnie zgrywa się z Twoimi końcówkami ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz i ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna sukienka :d

    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna,lekka stylizacja :) i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. marzyłam o tej sukience na bal , ale w końcu nie wiem czemu nie kupiłam :O

    OdpowiedzUsuń
  30. No u mnie 36 stopni ..niby fajnie jak jest ładna pogoda ale bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetną masz tą sukienkę :) U mnie też tak gorąco i mimo, że dzisiaj niema słońca to jest strasznie duszno i tak nie mogę wytrzymać xD

    OdpowiedzUsuń
  32. prasuje się ubrania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz daje ogromną motywację ♥
#obraźliwe i wulgarne komentarze nie będą akceptowane#